نوشته شده توسط : admin

انواع پمپ تصفیه استخر پیش ساخته استخر پیش ساخته محصولی است که طی استفاده از آن به ابزار های بسیاری جهت تکمیل فرآیند استفاده مشتریان نیاز دارد ، در حالت کلی می توان ادعا کرد که بدون وجود ابزار های جانبی امکان استفاده از استخر های پیش ساخته وجود نداشته و در صورت وجود آن نیز مدت زمان آن بسیار اندک خواهد بود . ابزار های جانبی استخر های پیش ساخته را به طور کلی متحول می کنند و یک حس کامل به شخص منتقل می کنند . در حالی که بدون وجود آنها نه تنها حس خوبی هنگام استفاده از آنها ندارند بلکه اححساس نا خوش آیندی نیز خواهند کرد که موجب پشیمانی از خرید آنها می شود . خوشبختانه اینتکس تمامی نیاز ها را طبق تجربه ای که طی سالیان دراز داشته بر طرف کرده و اکنون شاهد استخری کامل هستیم که می تواند جایگزین یک استخر بتنی گران قیمت شود . شاید بتوان گفت در میان ابزار های مهمی که در بخش لوازم جانبی استخر قرار می گیرند پمپ تصفیه از اهمیت بیشتری بر خوردار بوده و استفاده از سری محصولات پیش ساخته اینتکس بدون وجود آنها تنها در مدت چند دقیقه قابل تحمل خواهد بود . در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به انتشار مشخصات پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم ، پمپ هایی که اکنون در دو نوع کلی در بازار وجود داشته و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند .

در ادامه با ما همراه باشید تا به مشاهده توضیحات کامل پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم . پمپ های تصفیه از سه قسمت کلی تشکیل شده اند . بخش اول شلنگ های دو سوی استخر می باشد، این دو شلنگ وظیفه وارد و خارج کردن آب را از درون استخر بر عهده دارند. بخش دوم مخزن محل تصفیه است این مخزن در پمپ های متنوع به شیوه های متنوع آب را تصفیه می کند و درون خود یک ابزاری جداگانه دارد . به علاوه شکل آن نیز متنوع می باشد که منجر به وجود کیفیت های متنوع می شود . بخش سوم اصلی ترین بخش پمپ است که مسئولیت مکش آب و پمپاژ دوباره آن به درون استخر را بر عهده دارد . این بخش ابعاد به نسبت کوچکتری داشته و از یک سوی آن یک سیم برای اتصال به برق کشیده شده است . برای روشن کردن این پمپ نیز یک کلید درون محفظه نایلونی قرار گرفته که به سادگی قابل استفاده می باشد . پمپ های تصفیه آب با توجه به اینکه مخزن های گوناگون و پمپ های مختلف دارند ، دارای قدرت های مختلفی نیز هستند . به طور کلی می توان گفت که پمپ های تصفیه آب از نظر قدرت متفاوت بوده و ممکن است دو پمپ تصفیه آب که طراحی یکسانی دارند ، از قدرت های مختلفی برخوردار باشند . به همین جهت نیز انتخاب و استفاده از آن ها بر اساس ظرفیت و حجم آب استخر خواهد بود . بنابراین در هنگام استفاده و خرید پمپ تصفیه آب بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پمپ های تصفیه آب را خریداری کنید . برای خواندن ادامه این مقاله کاربردی در وب سایت نمایندگی اینتکس همراه ما باشید و برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

:::::::.......  انواع پمپ تصفیه استخر پیش ساخته  .......:::::::



:: برچسب‌ها: پمپ تصفیه استخر , پمپ تصفیه فیلتری استخر , پمپ تصفیه شنی استخر , پمپ تصفیه استخر پیش ساخته , پمپ تصفیه استخر آماده , پمپ تصفیه اینتکس , پمپ تصفیه بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بسیاری از افراد برای باغ و یا ویلاهای خود نیاز به یک استخر شخصی دارند که امروزه هزینه استخرهای بتنی بسیاربالا بوده و برخی از افراد این هزینه بسیار بالا را برای ساخت یک استخر بتنی پرداخت نمی کنند . راه حل این کار استفاده از استخر های یپش ساخته می باشد . استفاده از استخر های پیش ساخته در حال حاضر بسیار مرسوم بوده و افراد بسیار زیادی از سمت استخر های بتنی به سوی استخر پیش ساخته روی آورده اند . شما برای ساخت استخر باغ میبایست هزینه چند برابر نسبت به استخر پیش ساخته پرداخت کنید که این دلیل سبب این می شود تا از استخر های پیش ساخته برای کار و استفاده خود استفاده کنید . استخر های پیش ساخته مزیت های بسیار زیادی حتی نسبت به استخر های بتنی دارند که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت . 

استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از پی وی سی برزنتی بوده و همچنین داخل این بدنه از الیاف ابریشمی استفاده شده است که به کمک الیاف استفاده شده در بدنه این محصول ، مقاومت آن در مقابل فشار بسیار بالای آب و همچنین ضربات شما به بدنه استخر افزایش یافته است و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . همچنین این استخر های پیش ساخته دارای پایه های آهنی بسیار مقاوم و می باشند که این پایه ها به طور کامل در برابر ضربه و همچنین فشار و همچنین در برابر فرسایش و زنگ زدگی مقاوم می باشند . شاید شما نیاز به یک استخر 5 متری داشته باشید و یا حتی فضای شما به اندازه ای می باشد که یک استخر 7 متری مناسب برای شما می باشد . این ویژگی نیز در استخر های پیش ساخته وجود دارد که ابعاد مختلفی دارند و می توانید نسبت به نیاز خود و همچنین فضای خود اقدام به انتخاب ابعاد دلخواه خود کنید . 

ظرفیت این استخر های پیش ساخته نیز به صورت متغیر می باشند و بستگی به اندازه استخر شما دارد که البته با فشار آب مناسب می توانید در مدت زمان کمی این محصولات را سرشار از آب کنید و از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته زمان زیادی را برای راه اندازی نیاز ندارند و همکاران ما در کمتر از 1 ساعت این کار را برای شما انجام خواهند داد و آماده استفاده می باشد . به همراه اکثر استخر های پیش ساخته پمپ تصفیه آب وجود دارد که می توانید به کمک آن آب استخر را تصفیه کنید و نیاز به تعویض آن نباشد . اقلام اضافی نیز همراه این محصول وجود دارند که می توان به درپوش استخر برای جلوگیری از ورود زباله و گرد و خاک به داخل آب در مواقعی که از استخر استفاده نمی کنید ، نردبان مخصوص برای رفتن به داخل استخر و همچنین زیر انداز برای جلوگیری از فرساش کف استخر و آسیب رسیدن به زمین اشاره کرد . 

به طور کلی ساخت استخر باغ به صورت بتنی هزینه بسیار سنگینی را برای شما خواهد داشت و شما می توانید به کمک استخر های پیش ساخته این هزینه را بسیار کم کرده و یک استخر مناسب برای استفاده های روزمره و یا صنعتی نیز داشته باشید . از ویژگی های این استخر های پیش ساخته می توان به قیمت بسیار مناسب ، ابعاد مختلف  بدنه مستحکم ، راه اندازی سریع و عمر بالا اشاره کرد که با در نظر گرفتن این ویژگی ها استخر پیش ساخته برای باغ شما مناسب می باشد و می توانید با خیال آسوده از این استخر استفاده کنید .


اما علاوه بر هزینه های گزاف ساخت و راه اندازی استخرهای بتنی در مقوله های دیگر نیز استخرهای پیش ساخته از محبوبیت های بسیار بیشتری برخودار می باشند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا بخشی از مزیت های استخرهای پیش ساخته را بیان کنیم که بنظرمان می تواند به خوبی شما را به آگاهی در ابتدای ساخت و راه اندازی استخر برساند . مزایای استفاده از استخره پیش ساخته هزینه ساخت و راه اندازی بسیار کمتر از استخرهای بتنی همانطور که در بخش های ابتدایی مقاله گفته شد امروزه استخرهای پیش ساخته در تنوع گسترده و توسط برندهای مطرح جهانی به بازارهای بین المللی عرضه شده اند که دسترسی به آن ها از طریق نمایندگی های داخلی فروش استخر پیش ساخته شاید کمی سخت امکان پذیر باشد . هزینه خرید و راه اندازی استخرهای بتنی با توجه به قیمت مصالج ساختمانی و مشکلات بسیاری که حتی در تامین مصالح می باشد و حمل و نقل آنها در مسیر باغ یا ویلا بسیار بالاتر از استخرهای پیش ساخته است . همچنین تنوع در ظاهر استخرهای پیش ساخته کمی بیشتر می باشد و به راحتی می توانید استخرهای مستطیلی و دایره ای شکل را به همراه کلیه لوازم جانبی از جمله نردبان و پمپ تصفیه آب و همچنین سایر اقلام مورد نیاز با هزینه های بسیار کمتر در اختیار داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... ساخت استخر باغ و ویلا با استخر پیش ساخته ........:::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده , استخر آماده باغ , استخر آماده ویلا , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته باغ , استخر اینتکس , استخر پیش ساخته ویلا , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر پیش ساخته بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پروسه خرید استخر پیش ساخته با تمامی محصولات موجود در تهران اینتکس متفاوت است . خرید سایر محصولات به واسطه تماس تلفنی و ارسال میسر می باشد اما استخر های پیش ساخته نیاز به همراهی تیم پشتیبانی تهران اینتکس دارند ، این استخر ها را باید به شیوه ای که در ادامه به طور مفصل توضیح خواهیم داد در محل مورد نظر شما نصب شود . در صورتی که قصد خرید یک استخر پیش پیش ساخته داشته باشید این مقاله می توانید فوق العاده کاربردی باشد ، در صورتی که قصد خرید نیز نداشته باشد با خواندن این مقاله اطلاعات شما افزایش خواهد یافت . پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع مدل های استخر پیش ساخته آشنا کنیم و البته به ویژگی هر یک از مدل ها بپردازیم . برای خرید استخر پیش ساخته بهترین روش استفاده از تماس تلفنی است ، به این صورت که شما با دفتر تهران اینتکس تماس گرفته و ابعاد مورد نظرتان را ذکر می کنید ، در مرحله بعدی همکارمان ما بهترین استخر از نظر ابعادی را به شما پیشنهاد خواهند داد . در حقیقت به طور معمول به این نحو است که ابعاد استخر می بایست از محل مورد نظر شما کوچکتر باشد . برای مثال در صورتی که شما محلی به ابعاد 10 متر در 5 متر برای استخر در نظر دارید می توانید از استخر پیش ساخته 10 متری با ابعاد طولی 975 درعرض 488 سانتی متر استفاده کنید. پس از مکالمات تلفنی همکاران ما با شما شرایط خرید استخر پیش ساخته را به شما اعلام خواهند کرد که در 90 درصد مواقع به مراجعه حضوری مشتری ختم می شود . پس از حضور در دفتر تهران اینتکس ، شرایط آماده سازی محل اعلام شده تا شخص متقاضی کارهای لازم را انجام ده د. حداقل ابعاد لازم را به شما اعلام می کنند و جنس محل را نیز به شما می گویند تا مراحل آماده سازی را انجام دهید . پس از اتمام پروژه از سوی شما هماهنگی های لازمه جهت حضور ماموران نصب ما صورت می پذیرد . مراحل نصب اصلی استخر معمولا در انتهای هفته صورت می پذیرد و حضور شخص صاحب منزل و یا ویلا الزامی می باشد .


بسته بندی بزرگ ترین استخر پیش ساخته به اندازه جعبه یک یخچال بوده و در صورت باز شدن در صندوق عقب اتومبیل جای می گیرد . انتخاب یک استخر پیش ساخته بسیار مهم بوده و با توجه به هزینه ای که بابت آن خواهید پرداخت ، بهتر است که این روش خرید را پیش بگیرید و سعی کنید تا با مشاوره بهتر توسط فروشگاه تهران اینتکس مناسب ترین و ایده آل ترین استخر پیش ساخته را خریداری کنید تا در ادامه راه دچار مشکل نشوید و کاملا با این محصولات آشنا شده و نحوه نصب آن را فراگیرید و همچنین در صورت نیاز بتوانید بهترین لوازم جانبی این استخر ها را نیز تهیه کنید . نگهداری از استخر های پیش ساخته نیز مراحلی دارد که بهتر است با آن ها آشنا شوید . هنگام نصب شما می توانید آموزش های لازمه را دیده تا در دفعات بعدی خود آن را نصب و جمع کنید . حمل استخر هم که به خودی راحت ترین روش ممکنه صورت می پذیرد . البته در دفعات بعدی و برای حمل و نقل که کمتر از 2 ساعت زمان می برد. توجه داشته باشید که در کنار استخر های پیش ساخته اورجینال لوح های فشرده آموزشی از سوی کمپانی قرار داده شده است که در آن روش و مراحل نصب استخر پیش ساخته آورده شده است ، شما نیز می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی تا حد زیادی مراحل را یاد گرفته و احتمالا بتوانید استخر پیش ساخته را راه اندازی کنید . اما راه اندازی و نصبی که از سوی نصاب های حرفه ای فروشگاه اینتکس صورت می گیرد به مراتب تخصصی تر و استاندارد خواهد بود و شما نیز با اطمینان بیشتری می توانید از استخر های پیش ساخته استفاده کنید .

توجه داشته باشید که نصب اشتباه می تواند مشکلات و خسارت هایی را به بار بیاورد ، زیرا در صورت عدم نصب مناسب و یا قرار گیری اشتباه استخر پیش ساخته ، ممکن است با پر شدن آن با آب ، فشاری که وزن آب به دیواره های استخر وارد می کند ، باعث صدمه دیدن استخر های پیش ساخته شود . ولی نصاب های فروشگاه اینتکس با توجه به تجربه کاری بسیار بالا تمامی شرایط را سنجیده و به بهترین نحو ممکن استخر پیش ساخته را نصب خواهند کرد . ابعاد بسته بندی استخر های پیش ساخته همانطور که در مطلب خرید استخر بادی به آن اشاره کرده بودیم به دو دسته بزرگ و خیلی بزرگ تقسیم می شوند . به این صورت که به هیچ وجه امکان حمل و نقل ساده آنها به صورت عادی وجود ندارد البته برخی از محصولات را می توان تا محدوده کمی با دست حمل کرد.  انتخاب یک استخر پیش ساخته از نظر ابعاد بسیار مهم است . زیرا شما همواره بایستی مساحتی که در اختیار دارید و برای راه اندازی و نصب استخر مد نظر دارید را ارزیابی کنید ، سعی کنید که استخر را از فضایی که در اختیار دارید کوچک تر انتخاب کنید . حالت استاندارد یک متر کوچک تر از طرفین می باشد . زیرا این استخر ها نیاز به راه اندازی دارند و همچنین نیاز است تا شما هم بتوانید برای عبور و مرور فضایی را در اختیار داشته باشید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

::::::::........ خرید استخر پیش ساخته ........::::::::



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده , استخر اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر پیش ساخته دست دوم , استخر پیش ساخته بزرگ , استخر پیش ساخته ارزان , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر پیش ساخته اینتکس در كمتر از 3 ساعت , نصب كنيد. ويژگى  اين محصولات اين است كه بسيار سبك هستند , به راحتی ميتوانيد آنرا جمع كنيد و فضاى اشغال شده ى استخر  را دوباره بازيابى كنيد , از استحكام و مقاومت بسيار بالايى برخوردارند , داراى لوازم جانبى هستند و براى نگهدارى آب داخل استخر نيازى به هيچ وسيله ى ديگرى اعم از لوله كشى و يا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسيار شيك هستند وبراى ديزاين كردن محيط ويلا و حياط منزل مناسب هستند , و قيمت آنها بسيار كمتر از استخر هاى سنتى هستند , اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل يا ويلاى شخصى خود را داريد دست نگه داريد , استخر هاى پيش ساخته ى اينتكس بهترين جايگزين استخرها ى بتونى و سازه اى هستند كه آنرا با يك پنجم هزينه ساخت استخر ميتوان تهيه كرد و در كمترين زمان ممكن آنرا نصب و استفاده كرد.جنس استخر ها ى پيش ساخته از pvc و الياف ابريشم ميباشد .

استخر پيش ساخته مناسب براى ديسک كمر و بيمارى هاى مفصلى ميباشد كسانى كه از بيماريهاى مفصلی رنج  ميبرند اين مدل استخر هاى پيش ساخته بهترين گزينه و تنها راه درمان آنهاست كه پزشكان آن را برای بيماران خود توصيه ميكنند . استخر پيش ساخته بسيار زيباست و ظرفيت آ ب آن هم در حد استاندارد ميباشد كه در مدت زمان پر شدن آن تاثر مستقيم دارد. از استخر هاى پيش ساخته ميتوان در منزل , حياط , ويلا , مهد كودك , فضاى باز , پاركينگ منزل , پشت بام جهت آب تني در فصل زيباى تابستان استفاده نماييد از مزيت هاى استخر پيش ساخته و برزنتى ميتوان به پر تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبک بودن و كم حجم بودن ميتوان اشاره كرد. استخر هاى پيش ساخته داراى يک dvd آموزشى ميباشد كه قبل از نصب آن را مشاهده كنيد.

استخر های پیش ساخته اینتکس را می توان یکی از مطمئن ترین و با کیفیت ترین نوع استخر در میان سایر برندهای تولید کننده استخر پیش ساخته دانست . بدنه با کیفیت و مقاوم ، پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ و پمپ های تصفیه آب قوی از جمله مزایای استخرهای پیش ساخته اینتکس می باشد که آن را به برندی بی رقیت در این دسته بندی استخر تبدیل کرده است . اما استخر پیش ساخته چیست و چرا به چنین محبوبیت بالایی در سراسر دنیا دست یافته است را باید مو شکافی کرد . استخرهای پیش ساخته دارای مزیت های متعددی می باشند که اگر شما هم کمی به آن ها توجه داشته باشید می توانید تصمیم بگیرید که قطعا کاربردی تر و کم دردسر تر از استخرهای سنتی می باشند . ابتدا باید به سراغ مدت زمان راه اندازی استخرهای پیش ساخته برویم که زمان تقریبی احداث آن کمتر از دو ساعت می باشد . این زمان تقریبی را کافیست با برپایی و احداث استخرهای پیش ساخته سنتی بتنی مقایسه بکنید تا به سختی کار و هزینه های احداث و راه اندازی پی ببرید . بحث بعدی که باید مورد توجه شما عزیزان واقع شود ، هزینه های بالاتر راه اندازی و خرید استخرهای بتنی نسبت به استخرهای پیش ساخته می باشد . برای خواندن ادامه این مفاله به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای خواندن اطلاعات بیشتر به صورت مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::....... استخر پیش ساخته اینتکس و اطلاعات بیشتر آن .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر اینتکس , استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته اینتکس , استخر اینتکس , استخر آماده اینتکس , خرید استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()